Vad ska man göra?

Jag har gjort allt. Allt jag ska göra har jag gjort. 
Igår städade jag hela lägenheten och märkte att jag har lite för mycket kläder för mitt eget bästa. 
Men eftersom jag just nu går ner i vikt så sitter inget snyggt och då köper jag nytt. 
Även fast jag inte kan sy så har jag fått för mig att jag ska sy in alla kläder som inte sitter snyggt. 
Jag kan inte förstå varför jag tror detta om mig. De blir nog att ta en påse och gå med alla kläder till mamma eller en skräddare. 

Nu sitter jag här på jobbet och idag va jag i tid. 
Men jag har absolut inget att göra. De brukar va saker att göra hela tiden, men idag finns det inget. 
Uttråkad är de rätta ordet. 

De ändå som får mig att bli lite glad är att vi ska åka ut till cara ikväll och ha tjejkväll. 
Kan de bli bättre, nä jag tror inte de. 
Efter jobbet ska ja möta upp fille och vi ska köpa något fint som vi kan ge cara, sen ska vi köpa riktigt god mat och åka ut till den nya lägenheten. 



Den här bilden passar mig rätt bra idag. 

/ Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0