Ny duschad.

Kom Ju ut ur duschen, de va riktigt skönt att bara stå och för varmt vatten som rinner ner över en.
Hela kroppen blir helt het.
Tror Jag ska köpa ett nytt duschmustyke som man kan ändra läge på, typ masachemunsyke tror Ja de heter.

Imorgon är de äntligen fredag. Som Jag har längtat, trodde aldrig de skulle bli fredag igen.
Då blir det middag med fille och sen utgång.

De va riktigt trevlig hos cara igår, här r några bilder från kvällen.



Cara fick chokla av oss.



Med den här bilden tror Jag fille ska söka till topmodel.




Cara hade vin hemma, de tycker vi om







Cara lägenhet va så fin. Den passar henne mycket bra, och om Jag knner henne rätt så kommer de nog bli många förfester och efterfester. Hahaha de gillar vi!

/ Julia.

Kommentarer
Postat av: c

Stavas massage

2008-11-06 @ 15:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0