Utdrag från personligt brev

........
Vad är en vänskap utan mina älsklingar?

Vad är en himmel utan jord?

Det som är fantastiskt med oss tycker jag är att vi är tre tjejer, vad brukar man säga om tre tjejers vänskap? Alltid någon som blir utfryst och alla får inte vara med men vi tre... vi kan umgås två och två, tre och tre utan att nån känner sig bortglömd för så hoppas jag ni också känner. Den tredje parten är alltid inräknad och välkommen om den vill och kan.

Vi är tre helt olika individer som har stått på samma grund, vi har många lika värderingar och uppfostringar men vi har utvecklats till olika människor. Till de här olika individerna vi utvecklats oss själva till kan vi nu komplettera varandra och går ihop som handen i hansken.....
..........

Detta är ett utdrag från ett personligt brev till Felica och Julia när jag var nere på Malta! Ville berätta vad dom betydde för mig osv! Riktig vänskap rostar inte.....

image273

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0